סמוטריץ' במתקפה על לפיד: "רוצה להביא למלחמת אחים"

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' במתקפה על לפיד: "רוצה להביא למלחמת אחים"

    שר האוצר סמוטריץ' במתקפה על ראש האופוזיציה: "לפיד מחבל בכוונת מכוון בכל סיכוי להידברות. הוא רוצה להביא למלחמת אחים והיא לא תקרה כי העם הזה לא ילחם איש ברעהו לעולם"

    צילום: מאיר אליפור
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', מסר לפני זמן קצר הצהרה לתקשורת ותקף את ראש האופוזיציה יאיר לפיד: "לפיד הכריז מלחמה נגד מדינת ישראל. הוא לא מסוגל להתגבר על ההפסד בבחירות. אנחנו ממשיכים ולא עוצרים. לא נעצור עד שנביא לתיקון אמיתי של מערכת המשפט".

    "ללפיד אכפת מלפיד. אינטרסים צרים וזולים גורמים לו לפעול כדי להתסיס ולייצר פילוג. הוא רוצה ליצור כאוס במדינת ישראל", הוסיף סמוטריץ'.

    לדבריו "לפיד מחבל בכוונת מכוון בכל סיכוי להידברות. שוחחתי עם נשיא המדינה ויש ערוצי הידברות רבים ומי שמסכל את האפשרות להתחיל בהידברות זה לפיד. הוא רוצה להביא למלחמת אחים והיא לא תקרה כי העם הזה לא ילחם איש ברעהו לעולם".

    על היחסים עם ארה"ב: "אנחנו מעריכים את הידידות ואת הברית החזקה והאסטרטגית בין ישראל לארה"ב. תמיד הקפדנו לא להתערב בעניינים פנימיים של ארה"ב ואני מצפה מהם ליחס דומה".

    דוד אמר השר: "אני פונה לאזרחי ישראל, אני מבקש ממכם – תתעלו מעל התעמולה ומעל השקרים ותעמיקו בתוכנית. זו רפורמה שתעשה טוב לכל אחת ואחד מאזרחי ישראל – ימנים, שמאלנים, דתיים וחילוניים, יהודים וערבים כאחד".



    0 תגובות